Een blogje - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jasper Lamers - WaarBenJij.nu Een blogje - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jasper Lamers - WaarBenJij.nu

Een blogje

Door: Jasper

Blijf op de hoogte en volg Jasper

18 April 2014 | Australië, Sydney

Wauw mijn laatste blog was op 27 februari, dus ik vind het weer tijd voor een blogje. De afgelopen weken is de herfst duidelijk begonnen en daarom hebben we veel regen gezien (zoals altijd is het doordeweeks natuurlijk prachtig). De hoogtepunt van de afgelopen weekenden was het uitje met alle studenten van mijn stageplaats, we hebben twee auto's gehuurd en hebben een tourtje door de Blue Mountains gemaakt. Verder heb ik veel rondgefietst, hebben we nog een walibi gespot in een park ten noorden van Sydney, zijn we nog een keer naar North Head gegaan (hier zagen we een mierenegel) en zijn we nog een keer door South Head National Park gevlogen, omdat de hemel letterlijk open brak. Ik probeer nooit een hele dag thuis te zitten (wat me tot nu toe nog gelukt is), maar het wordt steeds moeilijker om iets origineels te bedenken.

Ondertussen bevinden mijn opa en oma zich ook een week op Australische bodem. Ze begonnen hun vakantie 3000 km ten noorden van Sydney en reizen langs de oostkust naar Sydney. Ook mijn vader komt over een paar weken aangevlogen en er is dus een gedeeltelijke familiereünie in Sydney!

Mijn experimenten lopen eindelijk en ik ben op 1/6e van mijn onderzoek, welke ik eind mei kan afronden! Maar ik start vandaag eerst met mijn vakantie van 10 dagen. Na de vele plannen is het uiteindelijke plan om samen met een collega met een campervan naar Adelaide en Melbourne te reizen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Actief sinds 09 Okt. 2013
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 5472

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 05 Augustus 2014

Afstuderen

Landen bezocht: